استودیو معماری آرا - لوگو مشکی

Interior Design Studio

استودیو معماری آرا | بازسازی اداری

استودیو معماری آرا - لوگو مشکی

Interior Design Studio

کتابخانه و پارتیشن مدل انرژی

کتابخانه و پارتیشن مدل انرژی یکی از محصولات جذاب و خاص استودیو معماری آرا است که با کاربردهای کمد، باکس شلف و پارتیشن جدا کننده طراحی و تولید می‌شود. کتابخانه انرژی برای فضاهایی با دیزاین تلفیقی مدرن و کلاسیک بسیار مناسب است.

کتابخانه و پارتیشن مدل انرژی

امروزه با استقبال دوچندان افراد، طراحی و اجرای دکوراسیون اداری بسیار با اهمیت شده است. یکی از مهم‌ترین عناصر دکوراسیون اداری، کتابخانه‌ها محسوب می‌شوند. که با ایده خلاقانه و خاص می‌تواند باعث ایجاد جلوه‌ای زیبا و متمایز در فضای کار ما شود. کتابخانه علاوه بر زیبایی بخشیدن به فضای اداری باعث نظم بخشیدن و ایجاد هماهنگی فضای کار نیز می‌شود. یکی دیگر از نقش‌های کتابخانه در فضای اداری به عنوان پارتیشن یا جداکننده بخش‌های مختلف اداره یا سازمان می‌تواند باشد. از نظر طراحان کتابخانه‌ها در فضاهای کارمندی و کارشناسی بسیار حائز اهمیت است و یکی از اصول مهم معماری فضا محسوب می‌شود.

کتابخانه انرژی، به عنوان خاص‌ترین و کاربردی‌ترین محصول آرا از دید طراحان و مشتریان شناخته می‌شود. سبک طراحی کتابخانه انرژی بخاطر ترکیب متریال‌های مختلف، تلفیقی از مدرن و کلاسیک می‌باشد که سهم مدرن بودن آن بیشتر است. کتابخانه انرژی علاوه بر زیبایی، به علت تعبیه زیاد کمد و باکس شلف به عنوان پر کاربردترین دکوراسیون اداری آرا شناخته می‌شود.

 استراکچر کتابخانه انرژی از پروفیل سبک آهن با رنگ کوره‌ای آنادایز می‌باشد و بدنه، کمد و باکس شلف‌ها از جنس ام دی اف درجه یک ویسپان طراحی و ساخت شده است. وجه تمایز این محصول بخاطر ترکیب متریال‌های فلز و ام دی اف است و طراحی شبکه‌ای تشکیل شده از کمد و شلف این کتابخانه را منحصر به فرد کرده است. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول که نقش آن را ایفا می‌کند به عنوان پارتیشن جداکننده بین بخش‌های مختلف اداری می‌باشد. به همین سبب نام دیگر این کتابخانه، پارتیشن انرژی نیز هست. از ملحقات کتابخانه انرژی می‌توان به سیف باکس، فلاور باکس، کشو و طبقه و یراق آلات سفارشی اشاره کرد که باعث کامل‌تر و کاربردی‌تر شدن این محصول می‌شود.

شاید براتون سوال پیش اومده باشه که، کتابخانه مدل انرژی قابلیت ساخت در ابعاد مد نظرتان را دارد یا خیر؟ باید بگوییم که تیم طراحی و ساخت استودیو معماری آرا فکر همه چیز را کرده است. کتابخانه انرژی، با توجه به ابعاد فضای شما قابلیت ساخت سفارشی را دارد. و همچنین این محصول قابلیت تغییر در طرح و تعداد کمد و شلف‌ها متناسب با سلیقه و خواسته شما را نیز دارد.

 

برای مشاوره تخصصی و یا بازدید حضوری از فضای شما، می‌توانید با ما تماس بگیرید و از کارشناسان متخصص و با تجربه استودیو معماری آرا در چیدمان دکوراسیون فضاتون استفاده کنید و با خیال راحت به نتیجه دلخواهتان برسید.

جهت بررسی سایر نمونه کارهای آرا می‌توانید به پیج اینستاگرام آرا سر بزنید!

 

تصاویر محصول
مشخصات فنی
مزایای خرید این محصول
مبلمان اداری آرا | 12 ماه گارانتی آرا
12 ماه گارانتی آرا
مبلمان اداری آرا | ارسال رایگان
ارسال رایگان!
مبلمان اداری آرا | ارسال در کمترین زمان
ارسال در کمترین زمان
مبلمان-اداری-آرا-تضمین-مناسب-ترین-قیمت
مناسب ترین قیمت
سایر محصولات
کتابخانه دکوراتیو مدل ویوکتابخانه دکوراتیو مدل ویو
<strong>میز بار اداری مدل هیرو</strong>میز بار اداری مدل هیرو
کتابخانه و پارتیشن مدل انرژیکتابخانه و پارتیشن مدل انرژی
کتابخانه مدیریت مدل legendکتابخانه مدیریت مدل legend