استودیو معماری آرا - لوگو مشکی

Interior Design Studio

استودیو معماری آرا | بازسازی اداری

استودیو معماری آرا - لوگو مشکی

Interior Design Studio

کتابخانه مدیریت مدل legend

کتابخانه مدیریت مدل legend یکی از محصولاتی است که طرفداران سبک نئوکلاسیک و مدرن به آن علاقه‌مند هستند. این کتابخانه علاوه بر زیبایی، به علت تعداد زیاد کمد و شلف بسیار کاربردی نیز است.

کتابخانه مدیریت (مدل legend)

یکی از جزئیاتی که افراد در نگاه اول به دکوراسیون اداری فضا، به آن توجه می‌کنند کتابخانه است. کتابخانه به عنوان یکی از ملزومات هر اداره یا سازمان جدا از بحث زیبایی و شیک کردن دیزاین فضا، بسیار کاربردی تلقی می‌شود و در ایجاد نظم و جلوگیری از شلوغی و بهم ریختگی بسیار موثر است. کتابخانه‌ها با توجه به میزان ابعاد فضای موجود، سبک دکوراسیون فضا و چیدمان دکوراسیون فضا طراحی و ساخت می‌شود. با توجه به تجربه کارفرمایان و طراحان، کتابخانه در اتاق مدیریت نقش بسیار مهمی را در دکوراسیون فضا ایفا می‌کند.

کتابخانه مدیریت legend، یکی از زیباترین و خاص‌ترین محصولات آرا از لحاظ طراحی و ساخت محسوب می‌شود. یکی از مهم‌ترین وجه تمایز کتابخانه legend می‌توان به سبک طراحی نئوکلاسیک که تلفیقی از متریال‌های کلاسیک بصورت جهت یافته به سبک مدرن است را اشاره کرد. در واقع این سبک طراحی ازدواج بین سبک کلاسیک و مدرن تلقی می‌شود و طراحانی که به دنبال دیزاین مدرن با ابهت‌تر و جزئیات اجرایی بیشتر هستند کتابخانه legend را جز بهترین‌های این سبک می‌پسندند. کتابخانه legend علاوه بر زیبایی به علت تعبیه تعداد زیادی کمد و شلف بسیار کاربردی نیز است که به عنوان یکی از منحصر به فردترین محصولات آرا شناخته می‌شود.

جنس کتابخانه مدیریت legend تمام ام دی اف است. در جداره‌های کناری کتابخانه از ام دی اف 32 میل و 5 میل و در کمدها و شلف‌ها از ام دی اف 16 میل برند درجه یک ویسپان استفاده شده است. از ملحقاتی که بر حسب نیاز کارفرما می‌توان به کتابخانه legend اضافه کرد، سیف باکس، کشو و یراق آلات سفارشی می‌باشد که باعث کاربردی‌تر و کامل‌تر شدن تجهیزات این کتابخانه لوکس می‌شود. کتابخانه legend با توجه به ابعاد فضای شما قابلیت ساخت سفارشی را نیز دارد.

شاید در نگاه اول به کتابخانه مدیریت legend، بگویید که شلف‌های کتابخانه ابعاد استانداردی ندارند و خیلی بزرگ هستند. در پاسخ به این سوال پیش آمده‌، تیم طراحی استودیو معماری آرا دیزاین این کتابخانه را با توجه به خواسته‌های کارفرما تکمیل کرده است. از شلف‌های بزرگ برای اکسسوری‌ها و از شلف‌های کوچک برای کتاب‌ها استفاده می‌شود. تمام این موارد با توجه به نیازهای شما طراحی و ساخت می‌شود. و این نتیجه را در بر دارد که امکان تغییر ابعاد و طرح کتابخانه legend امکان پذیر است.

 

برای مشاوره تخصصی و یا بازدید حضوری از فضای شما، می‌توانید با ما تماس بگیرید و از کارشناسان متخصص و با تجربه استودیو معماری آرا در چیدمان دکوراسیون فضاتون استفاده کنید و با خیال راحت به نتیجه دلخواهتان برسید.

جهت بررسی سایر نمونه کارهای آرا می‌توانید به پیج اینستاگرام آرا سر بزنید!

 

تصاویر محصول
مشخصات فنی
مزایای خرید این محصول
مبلمان اداری آرا | 12 ماه گارانتی آرا
12 ماه گارانتی آرا
مبلمان اداری آرا | ارسال رایگان
ارسال رایگان!
مبلمان اداری آرا | ارسال در کمترین زمان
ارسال در کمترین زمان
مبلمان-اداری-آرا-تضمین-مناسب-ترین-قیمت
مناسب ترین قیمت
سایر محصولات
کتابخانه دکوراتیو مدل ویوکتابخانه دکوراتیو مدل ویو
<strong>میز بار اداری مدل هیرو</strong>میز بار اداری مدل هیرو
کتابخانه و پارتیشن مدل انرژیکتابخانه و پارتیشن مدل انرژی
کتابخانه مدیریت مدل legendکتابخانه مدیریت مدل legend