استودیو معماری آرا - لوگو مشکی

Interior Design Studio

استودیو معماری آرا | بازسازی اداری

استودیو معماری آرا - لوگو مشکی

Interior Design Studio

کتابخانه دکوراتیو مدل ویو

کتابخانه دکوراتیو مدل ویو یک محصول با چند کاربرد است که به عنوان کتابخانه، فلاورباکس و پارتیشن جدا کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به سبک طراحی مدرن و خاص کتابخانه ویو، جز محبوب‌ترین محصولات آرا شناخته می‌شود.

کتابخانه دکوراتیو مدل ویو

مدیرانی که به دنبال طراحی مدرن و خاص برای محیط کاری خود هستند، توجه ویژه‌ای به انتخاب دکوراسیون داخلی فضای اداری خود دارند. در واقع می‌توان گفت که دکوراسیون شیک و خاص یک محیط اداری می‌تواند شخصیت بیزینس و نوعی تضمین کننده کسب درآمد آن اداره یا سازمان باشد. یکی از مهم‌ترین عناصر در دکوراسیون فضای اداری کتابخانه می‌باشد که با ایده‌ای خلاقانه می‌تواند یک المان زیبا در طراحی داخلی فضا محسوب شود. کتابخانه اداری علاوه بر زیبایی بخشیدن به فضا، یکی از مهم‌ترین و پر کاربردترین اجزا در نظم‌دهی و هماهنگی به محیط کاری می‌باشد.

کتابخانه دکوراتیو ویو، با طراحی مدرن و منحصر به فرد خود که از ترکیب‌ متریال‌های فلز و ام دی اف طراحی و ساخت شده است، یکی از پر طرفدارترین محصولات آرا شناخته می‌شود. استفاده از فلاور باکس و گل‌های طبیعی در دل کتابخانه ویو نیز باعث خاص شدن این محصول شده است. انرژی همگون کتابخانه ویو با طبیعت نظر معماران سبک طراحی سبز را نیز به خود جلب کرده است. کتابخانه دکوراتیو ویو با توجه به طراحی خاص طبقه و شلف باکس، به طور کلی جلوه‌گر یک بیوگرافی از شخصیت برند و علایق شخصی افراد می‌باشد که دلیل انتخاب نام این محصول از این تعریف نشات می‌گیرد.

استراکچر کتابخانه دکوراتیو ویو، از پروفیل آهنی سبک با رنگ کوره‌ای آنادایز و جنس طبقه، شلف باکس و فلاور باکس از ام دی اف درجه یک ویسپان یا تیسان می‌باشد. گل‌های طبیعی به کار رفته شده در کتابخانه ویو با توجه به سلیقه کارفرما و سبک طراحی فضا انتخاب شده است. کتابخانه ویو از لحاظ کاربرد بیشتر جنبه دکوراتیو از نظر چیدمان کتابها و اکسسوری را دارد و برای فضاهایی مانند اتاق کنفرانس، لابی، اتاق خصوصی میهمانان و… مناسب است. از ملحقاتی که باعث زیباتر شدن این محصول می‌شود می‌توان به فلاور باکس پی وی سی و گل کاری خاص اشاره کرد. کتابخانه دکوراتیو ویو با توجه به قیمت مناسب و طراحی زیبا و مدرن خود جز پر فروش‌ترین محصولات آرا محسوب می‌شود.

در انتخاب کتابخانه دکوراتیو ویو، شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که آیا امکان تغییر ابعاد و طرح در این محصول امکانپذیر است؟ طراحان خبره استودیو معماری آرا کتابخانه ویو را می‌توانند از نظر ابعاد متناسب با فضای شما، رنگ منطبق با سبک دکوراسیون محیط و طراحی مطابق با سلیقه شما را شناسایی و سپس به مرحله ساخت برسانند.

 

برای مشاوره تخصصی و یا بازدید حضوری از فضای شما، می‌توانید با ما تماس بگیرید و از کارشناسان متخصص و با تجربه استودیو معماری آرا در چیدمان دکوراسیون فضاتون استفاده کنید و با خیال راحت به نتیجه دلخواهتان برسید.

جهت بررسی سایر نمونه کارهای آرا می‌توانید به پیج اینستاگرام آرا سر بزنید!

تصاویر محصول
مشخصات فنی
مزایای خرید این محصول
مبلمان اداری آرا | 12 ماه گارانتی آرا
12 ماه گارانتی آرا
مبلمان اداری آرا | ارسال رایگان
ارسال رایگان!
مبلمان اداری آرا | ارسال در کمترین زمان
ارسال در کمترین زمان
مبلمان-اداری-آرا-تضمین-مناسب-ترین-قیمت
مناسب ترین قیمت
سایر محصولات
کتابخانه دکوراتیو مدل ویوکتابخانه دکوراتیو مدل ویو
<strong>میز بار اداری مدل هیرو</strong>میز بار اداری مدل هیرو
کتابخانه و پارتیشن مدل انرژیکتابخانه و پارتیشن مدل انرژی
کتابخانه مدیریت مدل legendکتابخانه مدیریت مدل legend