استودیو معماری آرا - لوگو مشکی

Interior Design Studio

استودیو معماری آرا | بازسازی اداری

استودیو معماری آرا - لوگو مشکی

Interior Design Studio

کانتر مدل لارا

کانتر مدل لارا یکی از زیباترین و منحصر به فردترین محصولات آرا محسوب می‌شود. با توجه به سبک طراحی و متریال مورد استفاده در کانتر، مناسب برای فضاهایی با طراحی مدرن اعم از دفاتر کار، مطب‌ها و … است.

کانتر مدل لارا

امروزه با تعدد ساختمان‌های اداری، یکی از مواردی که مدیران به دنبال آن هستند طراحی دکوراسیون داخلی شرکت‌ها و سازمان‌هاست. در هر اداره و سازمان لابی به عنوان قلب تپنده مجموعه و یک فضای استراتژیک محسوب می‌شود. زیرا در این فضا بیشترین رفت و آمد و ملاقات کارمندان و ارباب رجوع شکل می‌گیرد، از این رو طراحی معماری و دکوراسیون آن بسیار حائز اهمیت است. لابی در واقع یکی از مهم‌ترین فضاهایی است که پرستیژ کاری مجموعه را مشخص می‌کند، زیرا افراد در بدو ورود با این فضا روبرو می‌شوند و تحت تاثیر دیزاین فضا قرار می‌گیرند یا به عبارتی دیگر لابی هویت بخش فضاهای اداری است.

 

کانتر منشی لارا، به عنوان یکی از جذاب‌ترین و مدرن‌ترین محصولات آرا محسوب می‌شود. مهم‌ترین ویژگی‌هایی که می‌توان به کانتر منشی لارا نسبت داد سبک طراحی خاص و ترکیب متریال‌های مختلف است که حسی از طبیعت را می‌توان در آن درک کرد. کانتر منشی لارا، علاوه بر زیبایی و مدرن بودن آن، ساختاری بسیار مستحکم و ملحقات آن باعث کاربردی‌تر شدن محصول شده است. به سبب این تعاریف، کانتر لارا از نگاه طراحان و مشتریان محصولی منحصر به فرد شناخته می‌شود.

 

کانتر منشی لارا از پایه‌های مستحکم ام دی اف و شیشه 10 میل تمام سکوریت طراحی و ساخت شده است. صفحه رویه میز از جنس ام دی اف 6 سانتی طرح سنگ لوکس ویسپان به همراه ال کنار میز ام دی اف درجه یک ویسپان ساخته شده است. همچنین قسمتی از نما و پیشخوان کانتر لارا از شیشه 10 میل تمام سکوریت با یراق آلات استیل ساخته شده است. از ملحقات کانتر منشی لارا می‌توان به ال کنار میز به همراه کشو و کمد، فایل سه کشو پرتابل یا ثابت، باکس پریزهای روکار و داکت عبور سیم که با توجه به نیاز شما به کانتر اضافه و باعث کاربردی‌تر شدن آن می‌شود. کانتر منشی لارا با توجه به ابعاد فضای شما قابلیت ساخت سفارشی را نیز دارد.

 

با مشاهده تصاویر کانتر منشی لارا، شاید ذهنتان در رابطه با حمل و جابجایی کانتر درگیر شده باشد. تیم طراحی و ساخت متخصص آرا با مهندسی اصولی این محصول به این فرآیند رسیده است که تمام قطعات این کانتر در حالت انسجام مستحکم خود، قابلیت جدا کردن اتصالات را نیز دارد و تمام جوانب را سنجیده است.

 

برای مشاوره تخصصی و یا بازدید حضوری از فضای شما، می‌توانید با ما تماس بگیرید و از کارشناسان متخصص و با تجربه استودیو معماری آرا در چیدمان دکوراسیون فضاتون استفاده کنید و با خیال راحت به نتیجه دلخواهتان برسید.

جهت بررسی سایر نمونه کارهای آرا می‌توانید به پیج اینستاگرام آرا سر بزنید!

تصاویر محصول
مشخصات فنی
مزایای خرید این محصول
مبلمان اداری آرا | 12 ماه گارانتی آرا
12 ماه گارانتی آرا
مبلمان اداری آرا | ارسال رایگان
ارسال رایگان!
مبلمان اداری آرا | ارسال در کمترین زمان
ارسال در کمترین زمان
مبلمان-اداری-آرا-تضمین-مناسب-ترین-قیمت
مناسب ترین قیمت
سایر محصولات
کتابخانه دکوراتیو مدل ویوکتابخانه دکوراتیو مدل ویو
<strong>میز بار اداری مدل هیرو</strong>میز بار اداری مدل هیرو
کتابخانه و پارتیشن مدل انرژیکتابخانه و پارتیشن مدل انرژی
کتابخانه مدیریت مدل legendکتابخانه مدیریت مدل legend