استودیو معماری آرا - لوگو مشکی

Interior Design Studio

استودیو معماری آرا | بازسازی اداری

استودیو معماری آرا - لوگو مشکی

Interior Design Studio

میز کارشناسی کارا

میز کارشناسی کارا را می‌توان یکی از کاربردی‌ترین و با کیفیت‌ترین محصولات استودیو معماری آرا دانست. این میز بخاطر ظاهری زیبا و ساده مورد توجه طراحان سبک مدرن قرار گرفته است.

میز کارشناسی مدل کارا

اکثر افراد در طی شبانه روز به دنبال انجام امور کاری خود هستند و زمان زیادی را صرف این موضوع در محل کار خود می‌کنند. از این رو برای تمرکز بیشتر و داشتن محیطی خستگی ناپذیر نیاز به محیطی آرام و دکوراسیون ارگونومیک خواهید داشت. در اداره و سازمان‌ها افراد با توجه به سمت و نوع فعالیتشان مشغول به کار هستند. در دکوراسیون اداری هم این موضوع در نظر گرفته شده است که به دو دسته میز کارمندی و میز کارشناسی تقسیم می‌شوند. تمایز این دو میز در مدل، ابعاد و ملحقات آن است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

 

میز کارشناسی کارا، جدا از ظاهری مینیمال و مدرن با ساختاری مستحکم و با توجه به ملحقات میز، علاوه بر کاربردی بودن برای کارکنان از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است. به نحوی که این میز کارشناسی جز یکی از پر فروش‌ترین محصولات آرا محسوب می‌شود. میز کارشناسی کارا با توجه به فرم آن مناسب برای فضاهایی با دیزاین مدرن است و طراحان سبک مدرن طرفدار این میز کارشناسی آرا هستند.

 

میز کارشناسی کارا از پایه مستحکم پروفیل آهن با مقطع مستطیل شکل و رنگ کوره‌‌ای درجه یک و صفحه رویه ام دی اف درجه یک ویسپان با برش فارسی (سپری میز) ساخته شده است که قابلیت تغییر ابعاد و رنگ را دارد. از ملحقات این میز کارشناسی می‌توان به فایل 3 یا 4 کشو پرتابل یا ثابت، سیف باکس یا قفل مرکزی، مدیا باکس (ups) و داکت عبور سیم اشاره کرد که با توجه به نیاز شما به هرکدام قابلیت اضافه شدن میز کارشناسی را دارند. میز کارشناسی کارا با توجه به ابعاد فضای شما قابلیت ساخت سفارشی را نیز دارد.

 

  • همانطور که گفتیم وجه تمایز دو میز کارمندی و میز کارشناسی در مدل، ابعاد و ملحقات آنها می‌باشد.
  • مدل: میز کارشناسی به طبع ظاهری با ابهت‌تر نسبت به میز کارمندی دارد.
  • ابعاد: میز کارشناسی معمولا ابعاد بزرگتری نسبت به میز کارمندی دارد.

ملحقات: میز کارشناسی ملحقات بیشتر و کاربردی‌تری نسبت به میز کارمندی دارد.

 

برای مشاوره تخصصی و یا بازدید حضوری از فضای شما، می‌توانید با ما تماس بگیرید و از کارشناسان متخصص و با تجربه استودیو معماری آرا در چیدمان دکوراسیون فضاتون استفاده کنید و با خیال راحت به نتیجه دلخواهتان برسید.

جهت بررسی سایر نمونه کارهای آرا می‌توانید به پیج اینستاگرام آرا سر بزنید!

 

تصاویر محصول
مشخصات فنی
مزایای خرید این محصول
مبلمان اداری آرا | 12 ماه گارانتی آرا
12 ماه گارانتی آرا
مبلمان اداری آرا | ارسال رایگان
ارسال رایگان!
مبلمان اداری آرا | ارسال در کمترین زمان
ارسال در کمترین زمان
مبلمان-اداری-آرا-تضمین-مناسب-ترین-قیمت
مناسب ترین قیمت
سایر محصولات
کتابخانه دکوراتیو مدل ویوکتابخانه دکوراتیو مدل ویو
<strong>میز بار اداری مدل هیرو</strong>میز بار اداری مدل هیرو
کتابخانه و پارتیشن مدل انرژیکتابخانه و پارتیشن مدل انرژی
کتابخانه مدیریت مدل legendکتابخانه مدیریت مدل legend