استودیو معماری آرا - لوگو مشکی

Interior Design Studio

استودیو معماری آرا | بازسازی اداری

استودیو معماری آرا - لوگو مشکی

Interior Design Studio

طراحی داخلی بوتیک لباس

تاریخ انجام طراحی داخلی: اردیبهشت 1400

طراحی داخلی رگال بوتیک

توضیحات کلی پروژه

طراحی داخلی بوتیک لباس سایز بزرگ پروژه‌ای با متراژی حدود 35 مترمربع در شهر تهران انجام گردیده است. از جمله اهداف این پروژه، استفاده حداکثری از فضای موجود در کنار رعایت تناسبات و ارگونومی متناسب با بدن افراد دارای سایز بزرگ بوده است.

این پروژه به منظور انجام طراحی داخلی به استودیو معماری آرا معرفی شده و پس از برداشت‌های اولیه، فرآیند مشاوره و طراحی آغاز و در نهایت، طرح به کارفرمای محترم ارائه گردید.

فضای ویترین

استفاده از حداقل رنگ و دکور همچنین و بهره گیری از رنگ‌های خنثی و مشکی، از جمله راهکارهای طراح برای نمایش جذاب‌ترِ ویترین و مانکن‌ها بوده است. وجود خطوط صاف فلزی، دکور ساده در عین حال کاربردی و همچنین خلوت بودن ویترین برای نمایش بهتر مدل‌ها، یکی از اهداف ما در طراحی این پروژه بوده است.

 

طراحی داخلی بوتیک - ویترین

ترکیب بندی در طراحی داخلی

 

با توجه به طرح اصلی مسئله، ما در این پروژه نیاز به طراحی فضاهای زیر هستیم:

1 . ویترین 2 . فضای رگال برای کت‌ها 3 . فضای قفسه بندی برای پیراهن و تی شرت 4 . فضای کانتر 5 . فضای صندوق 6 . فضایی برای نمایش ایستاده شلوارها 7 . فضایی برای نمایش کمربندها 8 . فضایی برای نمایش کفش‌ها 9 . فضای برندیگ و فیلم برداری 10 . فضای پرو لباس

یکی از موارد مدنظر کارفرما، طراحی فضایی به عنوان استیج برای تهیه فیلم و تصاویر بندد شده جهت تولیدمحتوای فضای مجازی بوده است؛ پیشنهاد ما برای این پاسخ به این نیاز، استفاده از دیوار انتهایی فروشگاه بوده تا علاوه بر جانمایی پس زمینه، دید مناسبی از ورودی نیز داشته باشد

طراحی داخلی بوتیک لباس

دید و اشراف به فروشگاه

قرارگیری میز کار فروشنده‌ها در طول فروشگاه، علاوه بر افزایش امنیت، منجر به استفاده حداکثری از فضا با طراحی قفسه‌ها، ویترین و کمدهای مخفی بیشتری شده است. بدین ترتیب، علاوه بر دید مناسب فروشندگان نسبت تمام بخش‌های فروشگاه، فضاهای مناسبی نیز برای طراحی داخلی بوتیک شامل ویترین، کمد و قفسه ایجاد می‌شود. 

طراحی داخلی بوتیک 2

فضای کار

با توجه به نیاز کارفرما، فضای کانتر مناسب برای استفاده 3 نفر و همچنین میز صندوق متصل به کانتر و نزدیک به ورودی طراحی گردیده است.

طراحی داخلی بوتیک 3

برندینگ

همانطور که در ابتدا بیان شد، در طراحی داخلی بوتیک فضایی به عنوان استیج برای تهیه ویدیو و عکس از مدل‌های جدید، در انتهای فروشگاه طراحی شده است که شامل دیوار و میز برندد شده است. 

طراحی داخلی بوتیک 4

نظرات اعضا تیم معماری آرا

استفاده از متریال‌ با کیفیت در پروژه و همچنین بهره گیری حداکثری از فضاها، از جمله اهداف این پروژه به شمار می‌آید.

مهندس امیرحسین پورحیدری

مهندس امیرحسین پورحیدری

طراح پروژه

این پروژه را به دوستان خود معرفی کنید!

صفحه اینستاگرام آرا